Новини

Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоровя'я, загартування та всебічного розвитку дітей, тому найкращий час для оздоровлення дітей - це літо. Саме влітку такі природні фактори, як сонце, повітря та вода найефективніше впливають на організм дітей та зміцнюють їхнє здоров'я.
Під час літньо-оздоровчого періоду вихователі використовують усі можливості природного середовища. Робота з дітьми максимально переноситься на свіже повітря. Перебування дітей на свіжому повітрі скорочується або виключається за несприятливих умов: сильний вітер, температура повітря вище +35º С у затінку, злива, гроза.
Збільшуються норми харчування, збагачується раціон за рахунок свіжих овочів, фруктів, зелені
        Освітньо-виховний процес в літній період - повноцінний і здійснюється протягом всього дня ( в ранкові години, під час прогулянок, в ІІ половину дня, вечірні години).
        Ранковий прийом організовується  на свіжому повітрі, проводяться згідно вимог різні форми роботи, обов’язковою є ранкова гімнастика на свіжому повітрі.
        Після сніданку організовується освітньо-виховна діяльність за освітніми лініями: особистість дитини, дитина в соціумі, дитина у природному довкіллі, дитина у світі культури, гра дитини, мовлення дитини.  Проводяться тематичні, комплексні, інтегровані заняття, спрямовані на закріплення набутих знань та використання їх у нових ситуаціях.
        Впродовж дня організовуються різні види:
- ігор (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, драматизації, дидактичні словесні, з картинками, настільно-друковані, рухливі, з елементами спортивних ігор, ігри з піском, водою);
-   праці (у природі, самообслуговування, художня праця, господарсько-побутова;
-  самостійної діяльності  (ігрова, художня, комунікативна, рухова, пізнавальна)
-  дослідницька діяльність;
-    індивідуальна робота;
-   читання, розповідання, інсценуваня худ .дитячих творів;
-   розваги: фізкультурні, музичні, літературні, театралізовані, дитячі концерти.
         У вечірні години робота з дітьми організовується у відповідності до діяльності впродовж дня та з врахуванням необхідності зменшення навантажень на дитину при доборі фізичних вправ та рухливих ігор. З дітьми проводяться спостереження, трудова діяльність, малорухливі ігри, індивідуальна робота тощо